Veel gestelde vragen
1. Ik heb een probleem bij het bestellen van de iPad
bijgewerkt op 9 jaar geleden
Beste ouders / verzorgers,
Helaas zijn er een aantal zaken misgegaan bij het inrichten van de bestelsite en portal van het IJburg College bij iDealNet.
Als het goed is heeft u inmiddels een e-mail gekregen met daarin vermeld een leerlingen nummer waarmee u de bestelling af kunt ronden.
Het IJburg College heeft het gehele bestelproces uitbesteed aan iDealNET. Alle vragen over het bestellen kunt u via het contactformulier op de site van iDealNET stellen. https://www.idealnet.nl/helpdesk/
Telefonisch is de helpdesk van iDealNET ook te bereiken via 085 27 34 900
Neemt u alstublieft geen contact op met school over de bestellingen aangezien de school hier geen enkele invloed meer op heeft.
Excuses voor het ongemak, wij wensen u een mooie en fijne zomer
Helaas zijn er een aantal zaken misgegaan bij het inrichten van de bestelsite en portal van het IJburg College bij iDealNet.
Als het goed is heeft u inmiddels een e-mail gekregen met daarin vermeld een leerlingen nummer waarmee u de bestelling af kunt ronden.
Het IJburg College heeft het gehele bestelproces uitbesteed aan iDealNET. Alle vragen over het bestellen kunt u via het contactformulier op de site van iDealNET stellen. https://www.idealnet.nl/helpdesk/
Telefonisch is de helpdesk van iDealNET ook te bereiken via 085 27 34 900
Neemt u alstublieft geen contact op met school over de bestellingen aangezien de school hier geen enkele invloed meer op heeft.
Excuses voor het ongemak, wij wensen u een mooie en fijne zomer