Veel gestelde vragen

1. Ik heb een probleem bij het bestellen van de iPad
bijgewerkt op 8 jaar geleden

Beste ouders / verzorgers,

Helaas zijn er een aantal zaken misgegaan bij het inrichten van de bestelsite en portal van het IJburg College bij iDealNet.
Als het goed is heeft u inmiddels een e-mail gekregen met daarin vermeld een leerlingen nummer waarmee u de bestelling af kunt ronden.

Het IJburg College heeft het gehele bestelproces uitbesteed aan iDealNET. Alle vragen over het bestellen kunt u via het contactformulier op de site van iDealNET stellen. https://www.idealnet.nl/helpdesk/
Telefonisch is de helpdesk van iDealNET ook te bereiken via 085 27 34 900

Neemt u alstublieft geen contact op met school over de bestellingen aangezien de school hier geen enkele invloed meer op heeft.

Excuses voor het ongemak, wij wensen u een mooie en fijne zomer ☀

Een ogenblik geduld!

Een moment geduld alstublieft...