Veel gestelde vragen
Zoekresultaten
21 FAQs kwamen overeen met uw zoekcriteria.
- 1. Ik heb een probleem bij het bestellen van de iPad
- Het scherm van een iPad is gebarsten/gebroken/helemaal aan gruzelementen. Wat nu?
- Het uitvoeren van een PRAM reset. Als Macbook geen beeld meer geeft op TVscherm bijvoorbeeld.
- Hoe bedenk ik een veilig wachtwoord
- Hoe krijg ik een iPad die gelocked/disabled is weer aan de praat
- Hoe maak ik een app-wachtwoord aan?
- Hoe maak ik een AppleID voor School aan
- Hoe stel ik de school e-mail in op mijn iPad/iPhone
- Hoe voer ik een Hard Reset uit op een iPad
- Hoe voer ik een Soft Reset uit op een iPad
- Ik gebruik software van leverancier X, waar kan ik terecht met mijn vragen
- Ik heb problemen met een AppleID
- Ik heb problemen met iTunesU
- Ik heb problemen met Magister
- Ik moet opeens betalen voor mijn Pages, Numbers, Keynote etc.
- Ik wil graag een computer/iPhone/iPad etc. met educatieve korting kopen. Kan dat?
- Ik zit in groep xxxxxx@ijburgcollege.nl maar vind dat ik teveel e-mails krijg.
- Update of herstel van iPhone, iPad of iPod touch lukt niet
- Waarvoor kan ik contact opnemen met de ICT-Helpdesk
- Wanneer wel en wanneer niet leerlingen naar de ICT-afdeling sturen?
- Wat te doen bij de melding "vul papier bij" op de kopieermachines/printers van Canon